Monday, October 10, 2016

Anti - herpes 26






+

analizele anti virus herpes 1/2 IgG si IgM mi-au iesit pozitive. 9 saptamani de Sarcina del mattino. sunt probleme IgM Arata o infectie activa, nu STIM daca Primara sau reactivata. reactivata Probabil, daca sunt crescute si IgG. Trebuie neaparat sa vorbesti cu medicul tau. El cunoaste cazul tau cel mai bine si iti poate recomanda ce sa faci. Foarte rar, infectia virala cu Herpes SE transmite transplacentar, cel mai des sé transmite la grasso nel momentul nasterii pe cale vaginala. Dar exista si cazuri nella cura transmiterea se faccia in sarcinii Timpul. Iar in aceste cazuri, uneori, lucrurile nu stau chiar bine pentru bebe. Dar, iarasi, nu este obligatoriu ca bebe sa AIBA de suferit. Trebuie sa vorbesti cu medicul, numai el poate sa iti spuna cura esatto sunt riscurile pentru tine si bebele tau. Sanatate multa - Daruind, facem Lumea mai buna pe schimbarea FII cura vrei sa o vezi a lume - Mahatma Gandhi Buna, fetelor Sunt Noua pe forum si am gasit acest Subiect Eu sono pierdut doua sarcini si la analizzare mi-a iesit acest virus Dupa ambele pierdute sarcini Nu stiu daca Acesta un fost Cauza opririi in Evolutie un sarcinilor, dar stiu ca la prima Sarcina mi-a aparut pentru prima i dati delle Nazioni Unite herpes foarte urat la Buza (virus erpetico de punta 1) si la Cateva saptamani am pierdut Sarcina. La CEA de-un doua Sarcina, nu mi-am verificat IgM-ul inainte de un ramane si se pare ca aveam a continuare virusul. Sarcina un nu doua un evoluat deloc Bine de la inceput. La prima Sarcina totul un Fost Bine, chiar nu un existat niciun motiv de ingrijorare Pana la aparitia acelui herpes Doame ajuta sa nu fie probleme la Sarcina ta carmen 22. Vreau sa imi Spui raspunsul Doctorului tau si Evolutia sarcinii racconto, te rog Eu inca mai caut raspunsuri Acum mi-am facut analizele si IgM-ul este bun. Deci. NE punem pe treaba :) buna, fetelor sunt insarcinata in 14 saptamani si mi-au iesit rezultatele analizelor de Sange, cura sunt urmatoarele: Ac anti Herpes 1 IgM - negativ Ac anti Herpes 1 IgG - pozitiv. Stiti cumva daca e Problema pentru bebelus Dr mea e plecata din tara si nu stiu la cine sa apelez SA Le interpreteze. In più, la Ac anti Toxoplasma, atat IgM gatto si IgG au iesit non reattivo. Va rog din suflet sa ma ajutati Multumesc anticipat Salutare fetelor si Bine v-am gasit. ) Sunt insarcinata in 18 saptamanis si sono fost depistata cu l'herpes genitale. S-a gasit IGM pozitiv pentru HSV2, mai esatto 1.369 iar IGG 0,06. M-a surprins foarte tara acest rezultat deoarece nu am avut niciodata eruptii sau inflamatie. Sono inteles ca exista posibilitatea totusi sa nu se manifeste. Stiu ca exista posibilitatea sa se transmita la bebe. Come dori sa stiu daca voi v-ati confruntat cu asa Ceva. Am nevoie de Cateva sfaturi. Multumesc anticipat




No comments:

Post a Comment